نواختن زنگ جشن نيكوكاري در مدارس استان یزد

یزدفردا "زنگ جشن نيكوكاري در راهنمايي نسيم سبحان يزدنواخته شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد مراسم نمادين آغاز جشن نيكوكاري همراه با نواختن زنگ نيكوكاري با حضور استاندار يزد،نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان استاني در مدرسه راهنمايي شاهد نسيم سبحان ناحيه يك يزد برگزار شد.

استاندار يزد در اين مراسم با اشاره به اهميت و جايگاه انفاق در قرآن و سنت و سيره پيامبر اكرم (ص) و ائمه معصومين عليهم السلام به ذكر نمونه هايي از اقدامات عملي و آموزشي پيامبر اكرم (ص) در اين زمينه پرداخت.

محمدرضا فلاح زاده درادامه انقلاب اسلامي را معجزه حضرت امام (ره) در قرن حاضر دانست وبا شمردن اقدامات ارزنده حضرت امام خميني(ره) در تاسيس سپاه پاسدارن،بسيج،كميته امداد و جهادسازندگي اين اقدامات ارزشمند را ستود و از خدمات كميته حضرت امام(ره)در خدمت به محرومين قدرداني كرد.

وي با تشكر از تمامي كساني كه در عرصه خيري از گذشته تاكنون فعاليت داشته اند قدرداني كرد و از دانش آموزان و والدين آنها خواست با كمك هاي خود هرچند كوچك باشد به ياري نيازمندان بشتابند.

محمدرضا بابايي رئيس آموزش وپرورش ناحيه يك يزد،رحيمي نژاد مدير كل آموزش و پرورش،نصيري مدير كل كميته امداد،اولياء نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي نيز هر يك در سخناني به ذكر اهميت انفاق در تحقق عدالت اجتماعي پرداختند.

تجليل از خير بناي آموزشي نسيم سبحان،نواختن زنگ نيكوكاري،اجراي سرود،قرائت مقاله و واريز كمك هاي حاضران به صندوق جشن نيكوكاري از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا